Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Když vynechám to blabla a ať žije Putin, tak máte v podstatě pravdu. Já Vám tu karmu dám.

2 2
možnosti
PS

P22e78t74r 90S54k56á14l96a

18. 8. 2014 9:18

Ano, takhle to opravdu funguje. Případně si karmu můžete ještě pojistit tvrzením, že "tenhle stát není pro lidi", že za komunistů bylo líp a že za všechno může Havel.

10 4
možnosti
MR

M17i10l82a72n 28R46a14d44e47k

18. 8. 2014 18:47

jako Hermanek?;-D

3 1
možnosti
OF

Pivo je silně dementogenní.

Dříve jsem tomu nevěřil.

Díky vám jsem prozřel definitivně.

Děkuji vám z celého srdce. :-(

2 1
možnosti
BC

Autore a víte že u vás už zase bijí černochy?

7 1
možnosti

Přesně jste to odhadl! Expert nad experty v tomhle oboru je bloger Hermánek, který mimo tahle hesla ještě zneužívá i tzv. krátké články....

8 3
možnosti
PR

A neví kolik uveze kamion ale přesto o tom napíše blog.;-D

5 2
možnosti
MB

Prišiel ste na to, jak sa to má robiť ;-D

4 0
možnosti
PR

To musíte napsat na Ruskou ambasádu a třešničkářum,to je týlové zabezpečení panů Fojtíků,Nygrínů ,Heřmánků... radši nebudu dál jmenovat abych nějakého soudruha neopoměl.;-D;-D

4 4
možnosti
JT

Netusil jsem, ze Fojtíků, Nygrínů, Heřmánků je tu tolik. Ja jsem myslel, ze za kazdym jmenem je jen jeden clovek.

3 0
možnosti
Foto

Levá /pravá, seno /sláma, bejček / kráva, mlíko dává, za blala se karma dává. Teda jak komu. Není bulvár jako bulvár, ANI BLOGER JAKO BLOGER.  Ále když to lidi karmujou, tak mi jim to dáme. Zásadní postoje máme. Vše tepem tepem doby. Že často nesmysly? I kdyby, no tak coby. Když soukmenovce najdeme, no tak jim to nandejme. U kdekoho filofobie, jinej se z toho spíš pobl...;-O8-o;-€:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1399x
kluk z Pardubic žijící ve spojených státech,který nezapomněl odkud pochází... bez-cenzury.com

Seznam rubrik